Reparatieverzoeken

Er is iets stuk in huis. U wilt het laten repareren. Sommige reparaties moet u zelf regelen met een aannemer of reparateur en ook zelf betalen. Andere reparaties gaan via ons en worden ook door ons betaald. In onderstaande folder leest u welke reparaties dat zijn.

Om een afspraak met een aannemer te maken vult u een reparatieverzoek in. De aannemer neemt dan contact met u op om een afspraak te maken.

Als u via ons een aannemer inschakelt, horen wij graag of het werk goed gedaan is. Na afronding van het werk ontvangt u een vragenlijst.

Hieronder vindt u de brochure en instructiekaart voor het melden van een reparatieverzoek.

Instructiekaart

Brochure Woningonderhoud 2018

Uw reparatieverzoek melden:

In geval van spoed kunt u bellen met 088-0225901

Indien het geen spoed betreft kunt u tussen 08:00 en 16:00 bellen met 088 – 022 59 01

U kunt ook gebruik maken van onderstaand formulier

Een verstopping melden:

U kunt 24/dag online een afspraak maken via https://afspraak.rrs.nl/ of telefonisch via 088 – 030 13 13

    Door op verzenden te klikken gaat u akkoord met het verwerken van uw gegevens